Niezależnie od grupy docelowej oraz charakteru danego przedsiębiorstwa marketing oferuje różnorodne narzędzia, które właściwie dobrane, odnajdą się wszędzie. Jednym z nich jest aromatyzacja pomieszczeń, czyli aromamarketing, który z roku na rok cieszy się coraz większym uznaniem, a to za sprawą swojej skuteczności. Odgrywa on ogromną rolę podczas walki o klienta, ponieważ pomaga wywoływać pożądane emocje i uczucia oraz przywoływać miłe wspomnienia. Zmysł węchu u zdrowego człowieka działa właściwie zawsze, co daje dużą przewagę nad innymi narzędziami marketingowymi. Taką formę promocji oferuje DesignAir.
To właśnie nieuświadomione i subtelne wpływanie na decyzję zakupową klienta stanowi klucz do sukcesu. Innymi słowy, odpowiednio dobrany zapach wspomaga wywieranie trwałego i pozytywnego wrażenia, stając się jednocześnie elementem identyfikacyjnym firmy. Na aromamarketing decydują się przedsiębiorcy funkcjonujący w różnych branżach, jednak najczęściej dyfuzory zapachowe spotkać można w hotelach, butikach, salonach samochodowych, drogeriach, jak również klinikach lekarskich.